پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6492
-
الف
+

عیدی آی‌فیلم عربی به مناسبت عید قربان

بیننده چهار فیلم سینمایی در عید قربان از آی‌فیلم عربی باشید.

بیننده چهار فیلم سینمایی «رژیم طلایی»، «شارلاتان»، «دو برادر» و «اجاره نشین‌ها» در روزهای پایانی هفته از آی‌فیلم عربی باشید.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «رژیم طلایی» چهارشنبه 30 تیر روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. این فیلم به کارگردانی رضا سبحانی در سال 1391 تولید شد.

این فیلم سینمایی روایتگر اختلاف میان زن و شوهری به نام پری و مهدی است. پری، مهریه خود را از همسرش طلب می‌کند؛ مهریه‌ای که مقدارش طلا معادل وزن هر دوی آنهاست. همین امر موجب می‌شود تا پری و مهدی تصمیم به رژیم بگیرند؛ یکی برای چاق شدن و دیگری برای لاغری...

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون مهدی هاشمی، مریلا زارعی، امین حیایی و پویا نجفی به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم سینمایی «رژیم طلایی» چهارشنبه 30 تیر ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ ۰۵:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

شارلاتان

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «شارلاتان» به کارگردانی آرش معیریان نیز پنجشنبه 31 تیر از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

شارلاتان، قصه دو جوانِ هم‌خانه است که اوضاع مالی خوبی ندارند. بهروز در بیرون از خانه، با موتورش کار می‌کند و حسن، فلیمنامه می‌نویسد؛ اما مدت‌هاست که موفق به فروش فلیمنامه‌هایش نشده‌است. این بار، حسن به امید موفقیت داستانش، به یک شرکت تولید فیلم رفته و به شرح فیلمنامه‌اش می‌پردازد...

امین حیایی، جواد رضویان، مهران غفوریان، ارژنگ امیرفضلی و شقایق فراهانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «شارلاتان» پنجشنبه 31 تیر ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ ۰۵:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

دو برادر

همچنین، فیلم تلویزیونی «دو برادر» به کارگردانی محسن منشی‌زاده جمعه 1 مرداد از آی‌فیلم عربی پخش خواهد شد.

این فیلم داستان دو برادر به نام‌های نصرت و رحمت را روایت می کند که برای به دست آوردن ارثیه پدری خود با مشکلات زیادی، از جمله دزدیده شدن پدرشان، مواجه می شوند.

بهنوش بختیاری، کیانوش گرامی، خشایار راد، حلیمه سعیدی و عباس فکری از بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

فیلم تلویزیونی «دو برادر» جمعه 1 مرداد ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ ۰۵:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

اجاره نشین‌ها

در پایان نیز، فیلم تلویزیونی «اجاره نشین‌ها» به کارگردانی محسن منشی‌زاده شنبه 2 مرداد از آی‌فیلم عربی پخش خواهد شد.

«اجاره نشین‎‌ها»، محصول سال ۱۳۶۵، فیلم کمدی درام به کارگردانی داریوش مهرجویی است که بازیگران سرشناسی چون زنده‌یاد عزت الله انتظامی، اکبر عبدی، زنده‌یاد حمیده خیرآبادی، فریماه فرجامی و سیاوش تهمورث در آن به نقش آفرینی پرداخته‌ و بازی درخشانی را از خود در سینمای ایران به یادگار گذاشته‌اند.

آپارتمان شماره 19، واحدی قدیمی است که در حال تخریب است. عباس مباشر آن خانه، حکم تخلیه مستاجران را گرفته است؛ اما مستاجران به او می گویند که باید خانه را تعمیر کند، ولی عباس قبول نمی کند. آنها بحث می‌کنند و می گویند که آقای باقری مشاور املاک گفته است تمام وراث صاحب ملک در اثر تصادف قطار از بین رفته‌اند و این خانه مجهول الورثه است. عباس منکر این قضیه می شود و نزد غلام ترکه‌ای، دلال مسکن می رود و...

فیلم تلویزیونی «اجاره نشین‌ها» شنبه 2 مرداد ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ ۰۵:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جایگزین «خانه امن» مشخص شد

داستان‌های شهری شیرین به نام شکرستان

ا.ا/ ا.ز

نظر شما
ارسال نظر